Trocha nostalgie

07.04.2015 20:06

Zdravím ty, kteří sem zabloudili buď náhodou, nebo úmyslně, i když si myslím, že mluvím spíš sama k sobě :D .. 

Člověk by neřekl, kam se všude dostane kvůli (nebo díky?) prokrastinaci. Časy, kdy jsem psala na tuhle stránku, už dávno minuly, ale přesto se sem čas od času vrátím a s úsměvem čtu "články" z dřívějška. Bylo už na čase oprášit fotku měsíce a nějaké info o mně, takže se tak stalo :) Pořád mě ještě nepřestala rozčilovat rozmazaná záhlavní fotka, ale lepší takto orientovanou asi nemám. Nebo spíš ji nechci hledat :D .. 

Mně i Dandymu se daří vcelku dobře. Hodně věcí se změnilo a už několik let nechodíme na cvičák, ale stále je ve mně agiliťácká duše. Asi před třemi lety jsem vážně přemýšlela o novém přírůstku do rodiny (tedy psisku, ne dítěti :D), ale postupem času se mi tahle myšlenka víc a víc vzdaluje. Dandyho miluju, je to můj první pes a naučil mě toho tolik, že bez něj bych byla úplně jiným člověkem, ale vzhledem k tomu, že chci žít ve větším městě (a pokud se dostanu na VŠ i studovat), by nejspíš mladý pes se mnou trpěl. No, uvidíme :) 

Pokud ke mně bude budoucnost shovívavá, třeba se ještě někdy ozvu ;)

Mějte se krásně :)

—————

Zpět