Opsion 006,Havlovice

10.10.2009 21:51

Letošní dvoudenní Opsion006 se konal na fotbalovém hřišti v zázemí klubu Agility Sultánci.

Celkově závody hodnotím jako povedené,možná bylo trochu moc konkurence na můj vkus,ovšem,to jsem celá já,byla jsem zvyklá na A1 a naprosto namlsaná malou konkurencí,ale teď,je většina largeových týmu v A2,neboť přestoupení do kategorie A3 je volitené, kvůli novým pravidlům KAČR.

Abych ještě trochu opustila brebtání o Opsionu,povím vám svůj názor na nová pravidla pro týmy běhající agility. Zdá se mi to nespravedlivé,protože jestliže byla naděje týmů,kteří neběhali jak šílenci,zato "na jistotu",teď naprosto pohasla. Nová pravidla jsou přizpůsobeny moderní době,moderním týmům.A jelikož ve světovém agility je stále větší a vetší konkurence,nová pravidla jsou upraveny tak,aby se více hledělo na postupové rychlosti nehledě na chyby nebo odmítnutí.A tak,ač si to někdo neuvědomuje,přibývá Border kolií po celém světě víc a víc.Ne,že bych to někomu vytýkala,i mě naprosto uchvátilo toto plemeno svou hoouževnatostí a workoholismem... ALE někteří lidé si je pořizují hlavně proto,aby vyhrávali,což se nejméně 60% takovýmto "ambiciozním" lidem nepodaří.Chvála bohu.Ne,že bych někomu přála nezdar,ale chybami se člověk učí a pokud si někdo pořídí psa jen proto,že si myslí,že z něho bude mistr světa ať už v jakémkoliv sportu,ten tvrdě narazí.Takováto plemena vyžadují spoustu ale opravdu velkou hromadu zkušeností a správných metod,aby toho docílila.Takže :D snad jsem někomu aspoň částečně vysvětlila svůj názor na nová pravidla a některé lidi.Samozřejmě,toto je jen zestručnělá verze,dokázala bych o tom mluvit hodiny.

A teď zpátky k Opsionu 006.Tyto závody hodnotím jako vydařené,a i když jsme nestáli na bedně,nevadí,jen se utvrdilo moje přesvědčení,že o poháry opravdu nejde.Pokud jste spokojeni s výsledkem psa/feny,nezáleží na poháru i když často to je i taková třešnička na dortu :). Spolu se mnou tam závodila i Naty s Dobbym,Terka s Šery a Marťa s Kíbou ( dobmat.blog.cz / krizenec-sery.blog.cz / rr-cirby.blog.cz ) a Anet Grygarová ( pejsanci.dvk.cz ). Ze soboty na neděli jsem spala na ubytovně v nedaleké Úpici (asi 2-3 km od areálu) spolu s dalšími závodícími týmy.Parkury stavěla paní rozhodčí Eva Plíštilová.Nad určitými pasážemi parkurů zůstaval občas rozum stát :D ale i tak se mi parkury líbily.Nijak zvlášť těžké ale ani nijak extra lehké.Takový závodní střed.

Ale byla celkem velká konkurence,přece jenom - 33.psů :D

Naše výsledky za oba dny:

Jumping,sobota : DIS

Zkoužky,sobota : 11.

Agility,sobota : 15.

Juping,neděle : 21.

Zkoušky,neděle : 11.

Agility,neděle : DIS

—————

Zpět