News - aneb co se (ne)změnilo

17.04.2010 18:18

Další aktualizace je na světě :)

§ Včera jsme byli po dlouhatánskej prodlevě na cvičáku - dopadlo to strašně, ale já jsem to čekala - přeci jen to byl první "pořádnej"  trénink od podzima.

§ Dneska jsem vzala kolo, Dandyho a jelo se na výlet :) Nebylo to nijak moc daleko, ale udělali jsme si takovou okružní "vyjížďku" po dlouhej době .. Navíc, (znáte labouny) jsem Danďáka pustila na volno cestou zpět a u cesty byl takovej krááásnej příkop plnej vody (nedávno u nás několik dní pršelo) no a co myslíte že ho napadlo? No jistěě .. hurá, voda, jdem se vykoupát! :D Já jsem mu v tom nestačila zabránit, on byl moc rychlej .. a tak tam prostě zahučel :D Ale bylo docela teplo a jemu se to líbilo (až na to, že jsem ho hnedka tahala z vody), takže snad to bude ok. Fotky ale bohužel nemám ..

§ Čtvrdletní vysvědčení proběhlo nad očekávání dobře :)

§ Od minule jsem to tu chtěla dodělat, ale nějak se nezdařilo, takže snad během víkendu :D .. (design, rubriky, .. )

A podělte se s náma taky o něco ;)

—————

Zpět