Mistrovství ČR mládeže v agility, Opatovice nad Labem

30.09.2009 21:22

Tentokrát se pořádalo MČRM jen 60 km od nás,tedy úplný kousíček narozdíl od loňského ročníku. Zázemí zajistil Klub agility ČR ve spolupráci s Agility Hradec Králové na fotbalovém stadionu ve výše zmíněných Opatovicích nad Labem.

Navzdory dlouhému lámání hlavy,kdy tedy vyrazíme do Opatovic,jsme se s taťkou rozhodli pro pátek a jeli se zaprezentovat do Opatovic.Mám to štěstí,že nedaleko Opatovic,v Hradci Králové mám sestru,u níž jsem mohla společně s Dandym přespávat.

Sobota byla více než hektická.Přijeli jsme tak tak před zahájením (8:30) a to jsem si ještě zapomněla u sestry kopačky,mobil a podobné důležilé věci xD.No jo,to jsem prostě už já!

Nadějná sobota začínala hrou,pro rozeskákání psů a přivyknutí na terén.Spočívalo to v tom,že pan rozhodčí Petr Dostál postavil pravoúhlý čtvercový parkur čítající 12 překážek,které se musely překonat jen jednou samozřejmě v co nejkratším čase. Schozená laťka nás odpálila na poslední místo.

Po hře se běželo agility družstev,které dopadlo snad ještě hůř pro naše družstvo L BLBOC (labrador,bílý švýcarský ovčák,2 borderky), protože jsem se diskla já,samozřejmě,jak jinak,za čas :D a Natka za přehlédnutou vynechanou tyčku ve slalomu,takže bylo naše družstvo zapsáno pod tu hnusnou kolonku DIS =D. Po agility družstev se běžel jumping jednotlivců.Ten pro mně a Dandyho dopadl skvěle- 3.místo.

Druhý den,v neděli se jako první běžel jumping družstev,ve kterém i Dandy i Dobby běželi krásně a rychle,bez chyb,ale další dvě členky našeho družstva L BLBOC se DISkly,takže jsme si aspoň neměly vzájemně co vyčítat,že? =D i tak jsme ale obsadily 5.místo z 9. družstev :) celkem slušné,na dva DISky :D

Po jumpu se běžel běh agility jednotlivců,ve kterém jsem startovala ze třetího místa,takže,napětí rostlo.

Nechce se mi o tom příliš bavit,ale můžete mě považovat za částečného druhého vícemistra ČR mládeže pro rok 2009 :).

Musím na závěr samozřejmě pogratulovat Natálii Dunglové s Dobbym,kteří obhájili svůj loňský titul mistr ČR mládeže.

Také bych chtěla říci,že organizace byla dobrá,parkury optimální a příští rok snad pojedeme zase! :)

—————

Zpět