LVT Svojanov aneb to nejlepší na jednom místě

26.08.2009 13:49
Všechno to začalo jedné pošmourné středy 15.7...
Propukl velmi chaotický nakupovací nezmar,který trval až do odpolední neděle 19.7. ... Po stém překontrolování hromady sbalených věcí,pamlsků,granulí... sem se konečně přesvědčila,že je všechno tam kde má být,takže jsme to všechno naložili společňě s tátou do auta a konečně se vyjelo směr letní výcvikový tábor Svojanov u Moravské Třebové.

Po více než hodinové cestě jsme dorazili na známé nádherné místo a hned jsem se šla ubytovat do chatky.V "stěhovacích" cestách,kdy sem přenášela ty hromady věcí z auta do chatky jsem si všimla nemalého hloučku neznámých skoro vrstevnic postávajíce u jiné chatky,ze kterých se potom vyvinula naše "Svojanovská parta šílenců" (Elis,Lucka1,Lucka2,Natka,Marťa,Káťa a Jana).
Po přestěhování věcí z auta do chatky jsem se k tomu hloučku přidala a všichni mě v celku normálně přivítali mezi sebe. ... A tak začlo týdenní šílenctví.
xD
Ještě v neděli večer jsme byli rozděleni do výcvikových skupinek agility mezi čtyři trenéry z našeho cvičáku (Ondra,Dana,p.Vrkoč a p.Vrkočová).Já jsem připadla jako svěřenec Ondrovi a byla jsem s tím spokojená,až na to,že jsme měli ráno trénink od 7 =D.
V Ondrově skupině byli 2 borderky,2 peruánky,2 ridgebaci a Dandy =).
Celý týden probíhal v celku poklidně,až na páteční vedro a koupání ve smradlavej přehradě XD ...Pak ale Dandy zas na tréninku běhal docela rychle (viz. video)
https://www.stream.cz/video/333705-agility
Kromě agility jsem chodila ještě na dogrisbee,tedy bez Dandyho,ale naučila jsem se nové hody a ve čtvrtek,kdy byl vyhlášen den volna bez výcviků jsme si zahráli Ultimate,což je hra na dvě družstva,kde se vytvoří dvě brány a družstva se postupným přihráváním snaží dostat do soupeřovy branky.Soupeř může v letu disk srazit,pak to připadne jeho družstvu nebo když soupeřům spdne disk,má ho ten druhý tým. Musím říct,i když jsme to hráli ve velkém vedru,maximálně jsem si to užila a naše družstvo vyhrálo!! :D
dari a kíba
V pátek jsme s partou zamýšleli jít na procházku se psy,ale když jsme byli u ohrady s koňmi (cca 1km od campu),začalo strašně lejt.Tak jsme myslely,že se schováme v lese,ale pršák nepřestával,takže jsme se vydaly ke kempu a když jsme tam dorazily,přestalo pršet :D.
koník
V sobotu se pořádaly závody agility a běhaly se dva běhy.V prvním byl Dandy první a v druhém se disknul,takže jsme bohužel nevyhráli pohár za součty.
S naší "partou" jsme plánovaly jít v sobotu pozdě spát,ale nějak z toho sešlo :D
x)
Celý tábor Svojanov považuju za skvělý-jak jídlem,tak kolektivem i procházkami (až na každodení schovávání jídla před spolubydlící ridgebačkou Kíbou).Příští rok pojedu určitě znova!!
smečka
PS: závěrečné poděkování bych chtěla věnovat svým kopačkám,protože bylo občas mokro napřezhubu xD
 
Všechny fotky z mýho foťáku TADY
 

—————

Zpět