LVT Svojanov, 1. turnus

10.07.2010 20:53

Ptáte se, kdyže to začalo? Už v listopadu! :D Elis dala na dogklub propozičky a mě přepadla šílená nálada. Když se na mě mamka tak divně koukla, tak jsem jí řekla, že se asi začnu balit na Svojanov. No znáte rodiče, okamžitě mě uzemnila, že je teprv listopad a že Svojanov je až v červenci. Tak jsem zas schlíple odešla do pokoje :D ..

To pravé balení nakonec padlo na čtvrtek a pátek (1.-2.) .. Asi tak milionkrát jsem vyběhla schody do pokoje a zase seběhla dolů (ne, že by mi to snad neprospělo ..) a když jsem měla jakž takž zabaleno, tak jsem si uvědomila, že mám jaksi málo odměn. No a šlo se nakupovááááát :). V obchodech jsem zjistila, že mají maximálně 3 balíčky střívek (naprosto nedostačující!!) a tak jsme se vydali do Kunvaldu přímo k výrobci. No, že by ten chlápek byl kdovíjak příjemnej se říct nedá, ale když vám někdo jako já vpadne na pozemek, taky bych nebyla nejmilejší :D. Nakonec jsme teda nakoupili střívka za 200 Kč a jelo se dom. Tam jsem to všecko dobalila a teď zbyl už jen ten nejhorší a nejtěžší úkol - usnout. No jasně, dlouho mi to trvalo, ale nakonec jsem zakápla.

Ráno jsem se vzbudila v 9:00 a ještě minimálně 3x překontrolovala všechny věci (vím, jsem magor, ale to není podstatné) .. Když jsem si byla jakž takž jistá, vyjelo se. Oh, jak to bylo nekonečné! Nakonec jsme se ale přiblížili natolik, že jsem viděla svižně se otáčející vrtule větrných elektráren. Citace z mých pocitů :D : "Poklidné točení větrných elektráren ve mně vyvolává ještě větší těšení. Blížíme se. Po serpentinách dolů následuje pravotočivá zatáčka, pak další levotočivá a jsme tam! Vylezu z auta a rozhlídnu se kolem sebe. Tak, a po roce jsem tu zas, na jednom z nejhezčích míst na světě .. " :D

Živě si pomatuju, jak jsme dojeli skoro stejně jako Marťa. A ten závod o to, kdo bude mít postel dole :D :D bóóóže bóóže, tak to si budu pomatovat ještě dlouho, stejně jako Elisino "Zdáááááááár" na uvítanou :D

Vybalování proběhlo docela poklidně (na mě i Marťu připadly dolní postele a chudák Lucka musela spát na tej horní) :D ..

Tentýž den jsme byli rozřazeni do skupinek k výcvikářům (Martina, Dana a dvě další, co neznám :D). Mým trenérem se stala Dana (ve skupině - Bára, Cony, Dandy, Dari, Dobby, Kíba, Tracy). Oproti loňsku jsem si však moc nepomohla (místo v 7:00 jsem měla trénink v 7:15). A tak začalo týdenní válení :D.

Mimo agility jsem si samozřejmě nabrala frisbee. Uvažovala jsem ještě nad výstavama, ale nakonec jsem nešla .. Dokonce se v pátek ukázalo, že jsem na figury úplná lama, ani osmičku jsem nedala :D :D Ale což, pes byl utahaný i tak, tak co ho budu tavit ještě někde jinde, krom agi ..

Volný den připadl na středu, a opět se hrál Ultimate. Ráda bych řekla, že jsme opět vyhráli, ale nebylo tomu tak :D :D Ale což, aspoň byla zábava ;)

V ten samý den jsme se šli projít na společnou vycházku k nedalekým větrným elektrárnám a tam nastal ten zlomový bod - Dandy s Darim se v rámci (ne)možností začali docela snášet. Super! :) Měli jsme tam trochu problém se společnou fotkou, ale nakonec jsme ty psy nějak uložili tak, aby aspoň pět vteřin leželi s neustálým opakováním "Čekej" nebo "Zůstaň" ..

A uvažovat nad tím, že se zavěsíte na konec vrtule a budete se tam točit taky není zrovna nejchutnější představa, v rámci velikosti vrtulí :D ..

 V sobotu se běžel táborový závod, a my, jako závodnící, jsme běželi jen parkur agility. Dandy se docela rozběhl, ale já jsem si nepohlídala mnohá místa, a tak jsme se diskvalifikovali. Ani mě to nevadí, přeci jen, co víc si přát než to, aby to psa bavilo. V agility přece nejde o poháry, ale o zábavu, na což se poslední dobou hodně zapomíná.

Opět hodnotím tento tábor jako velmi vydařený, až na nějaké malé mušky byl perfektní. Příští rok snad mušky vychytáme a všichni se tam shledáme zdraví a šťastní :).

NĚJAKÉ VIDEO DODÁM, FOTKY NA RAJČE PŘIDÁM BUĎ ZÍTRA, NEBO PŘÍŠTÍ TÝDEN .. :)

—————

Zpět