Aktuálka

14.05.2010 19:19

Zdravíčkoo, takže jsem zase jednou tu.

Nejnovější z novinek jsou asi Dandyho páté narozeniny. Je to už staroch, no :D . Chtěla jsem o tom napsat pořádně velkej samostatnej článek, ale jelikož měl Danďák bolavou tu nohu a do středy měl mít klid, a od středy se udělalo jako na potvoru hnusně, tak jsme nijak nestihli pořádnou slavnostní procházku či tak něco, co by stálo za článek. Z toho vyplývá, že ani fotky nejsou, ale až se udělá ňák kloudně, tak vyrazíme a fotky budou na 100%!!!

Další novinka co se týče té Danďákovy bolavé nohy. Chytla jsem totiž také podezření, že se ozvaly ty pitomé klouby. Nikdy jsem s ním na DKK nebyla, ale mám prostě taký neblahý pocit .......

No, další aktuálka .. je hnusně a byly tu maturity, takže jsme každej den učili půměrně 5 hodin, ale to je stejně na nic, když se to nedá zužitkovat ani do tréninku, ani do pořádný procházky, kterou bysme si užili ..

Takže pevně doufám, že se to počasí konečně vzpamatuje a začne bejt hezky! ..

—————

Zpět